Kehaline aktiivsus on pokkerisportlasele kohustuslik kodutööharjutus.

SpokersBowl on koht kus aktiivne eluviis kohtub pokkeriga. Viimasega sinatutvust luues ja aktiivsemalt tegelema hakates on äärmiselt oluline, et Sinu füüsiline vorm peaks vastu pikkadele pokkerisessioonidele, seda nii onlines kui lives mängides. Artiklis annamegi aimu ja toome mõningad näpunäiteid, kuidas täpsemalt enda füüsilist vormi pokkerimänguks ette valmistada.

Pole kahtlust, et kehaline aktiivsus ja sportimine on inimeste tervisele ja heaolule olulised. Võib kõlada raketiteadusena, aga sport ja pokker on oma oluliselt väga sarnased. Mõlemad vajavad lisaks vaimsele tasakaalule ja tugevat füüsilist ettevalmistus. Pokker küll oluliselt vähem kui tippsport, kuid hea füsiline aktiivsus võib oluliselt parandada pokkerimängija jõudlust ja heaolu. Taluda pikajalist istumist pokkeriturniiridel ning vältida kehahädasid on võime mis aitab eristada väga häid mängijaid headest mängijatest. Valutav alaselg, kange kael – need on vaid paar näidet, millega tuleb tunde kestvatel pokkeriturniiridel silmitsi seista ja sellel ei ole vahet kas Sa mängid pokkerit hobimängijana või elukutselisena. Viimase puhul on kehaliselt aktiivne eluviis suisa justkui kohustulikuks kui mõelda, et keskmiselt vältavad pokkeriturniirid 8-12 tundi ja sisuliselt tuleb istuda ühe koha peal ja ilma liigselt end liigutamata. Sest iga liigutus või kehajõnksatus võib anda välja live turniiridel olulist infot sinu konkurentidele.

Jõusaal voolib Sinu keha

Liigutamiseks on mitmeid mooduseid kuidas enda keha toonus hoida. Üheks variandiks mida mitmed pokkeri tippmängijadki kasutavad – jõusaalis rasssimine. Esiteks võimaldab jõusaal treenida mitmesuguseid kehaosasid ja lihasrühmi. See annab võimaluse tasakaalustatud treeninguks, mis aitab tugevdada nii suuri lihasrühmi kui ka väiksemaid stabiliseerivaid lihaseid. Näiteks, kui istute pikka aega pokkerilaua taga, võivad tugevad seljalihased aidata säilitada õiget kehahoidu ja vältida seljavalusid.

Teiseks, jõusaal pakub mitmekesisust treeningumeetodites. Seal saab kasutada erinevaid seadmeid ja raskusi, et rikastada treeningukava ning muuta see põnevamaks ja efektiivsemaks. Pokkerimängijad võivad leida kasu erinevatest harjutustest, mis parandavad nende vastupidavust, tugevust ja painduvust.

Lisaks pakub jõusaal treenimiseks sobivat keskkonda ja ressursse. Seal on tihtipeale professionaalsed treenerid või juhendajad, kes saavad anda nõu ja aidata arendada spetsiifilisi treeningukavasid vastavalt individuaalsetele vajadustele ja eesmärkidele. Samuti võib jõusaalis treenimine pakkuda võimalust kohtuda teiste spordisõpradega, jagada kogemusi ja saada motivatsiooni.

Mõistagi on keha toonuse hoidmiseks ka muid võimalusi peale jõusaali. Koduseks harjutamiseks soovitame handleid, kätekõverdusi, toenglamangut ja muid kättesaadavaid vahendeid.

Liiguta keha, selleks et keha saaks liikuda

Üsna loogiline eksole. Samas paljudele nii kättesaamatu. SpokersBowl pakub võimalust olla sportlikult aktiivne. Ei ole üldse vahet, mida Sa teed, kus Sa teed – aluseks on et Sa astud kodust välja ja juba see samm on oluline suund paremuse suunas.

Järgmiste nädalate liikumisvõimalused, kust on endale võimalik võita SpokersBowl Rozvadov 2024 finaalpääse:

SpokersBowl Online Freerollid

Esmaspäeviti ja kolmapäeviti toimuvad SpokersBowl Online Freerollid Coolbeti pokkeritoas, kus iga turniiri TOP3 pääsevad 12.mail toimuvale SpokersBowl Rozvadov 2024 lõppvõistlusele. Lisaks saavad iga online turniiri kaheksa paremat SpokersBowl Online liiga edetabelisse punkte, mille alusel selguvad lõpuks need 20 mängijat, kes saavad 12.mail alustada teistest mängijatest pisut suurema nuppude kuhjaga mängimist. Infot kuidas punkte jaotatakse leiab online alamsektsioonist.

Rohkemate finalistidega saad tutvuda meie UUDISTE sektsioonist

Leave a Reply